Don't let him have the satisfaction of knowing you'll always be there waiting

Idag var det bowling som gällde igen tror nog det inte blir någon bowling på ett bra tag känns som om jag går på bowling nu typ haha. vi va uppdelade i två grupper jag, christo, stefan och simon va i ett lag och det andra laget va tahsin, taner, tina och fadime de laget som förlorade skulle peja all the shit och självklart så vann vår grupp:D stefan nr 1 och jag andra plats wiho. Sjukt kul var det ialf. Vi besökte max oxå på vägen hem och sedan efter det så drog jag o baby hem till mig och tittade lite på tv och åt prinsess bakelse love it.

Imorgon har jag tatto tid är sjukt nervös över att det skall göra ont men har ju en tatto vid foten som är verkligen bara ben tror inte det kan kännas ondare än den men en bild får ni se när den är klar:D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0