You had me at hello

Har jätte ont i halsen men det går väl över med lite bafucin eller någoting liknande. Hatar att vakna upp med klump i halsen och helt snorig and everything me dont like. Ska åka iväg och äta något mumsigt för sedan åka plocka upp min lilla gris Max eftersom dem har flyttat till hallonbergen och inte bor 1 meter ifrån oss så tänkte jag passa på och hämta honom så vi kan mysa lite love babies:D

Har fått lite utslag igen vid ögonen och det är för att jag åt jävligt mycket ketchup och tydligen så är jag allergisk mot ketchup igen ( var det när jag va liten men trodde att det hade gått bort) men så sa min mams att det kan komma tillbaks again. Så är verkligen jätte ledsen jag äter ju ketchup till bokstavligen ALLT. Så dåligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0