Walking in new shoes now

Hey hey hoppasn ni alla hade det trevligt igår med nära och kära för det hade jag men my girl jessica saknades. Längtar tills hon kommer hem, hon är nämligen i peru och steker sig miss you alot.
Tyvärr så blev det inga bilder alls ingen hade kamera med sig alla hade glömt bort haha typiskt.
Men hur som helst så vaknade jag upp ialf all good så jävla skönt. Känner mig typ som en mästerkock så tänkte laga nya knäck ikväll eftersom alla gillade verkligen dem så de tar slut på 1 timme typ. Har blivit jätte dålig med bilder men det kommer jag inte att vara när jag får min kamera tillbaks men webcam bilder blir det medans ialf:D


My girl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0