Stop hatin cause you will end up hatin yourself lady

Som sagt har ingen kamera just nu får den på söndag när my best friend kommer hem again:D så då lovar jag verkligen att lägga mer bilder än text till er som vill resten behöver inte läsa min blogg ifall den inte passar er.
Idag är min gudmor och moster på besök med hennes barn så idag blir det fullt ös med alla barn haha.

Idag blir det bowling och sedan film med familjen. Jag e värsta bowling nörden älskar att bowla fast än jag inte är ett proffs direkt men im good!
Måste fixa om mina cvn litegrann ändra epost adress och nummer sedan skriva ut nya för sedan gå lämna ut så ifall någon av er vet någonstans de behöver some personal så är det bara att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0