once you begin to miss you will fall in love again

Korvstroganoff m ris blev det till lunch idag fick minnen direkt ifrån års 8:a hur glad jag blev när vi fick det till lunch. Idag så händer det inget speciellt faktiskt tänkte gå handla lite gott till ikväll när jag ska kolla på filmer, hatar att inte äta något under en film fråga mig inte varför tror många e så faktiskt. Fick ett par jätte snygga sommarskor från my lady, med kilklack me love! och ett fint vänskapsarmband i baby rosa my favourite color.

igår var vi ju i kista för att äta och det blev ingen grillbiff utan det blev en fet hamburgare med endast ketchup & dressing that's how i like it. Fyfan vad gott det var blir sugen nu till och med. Många kommenterar att jag skriver mycket om att jag äter/mat osv men jag älskar verkligen mat och kommer skriva ganska mkt om det men lovar att skriva de ni vill oxå, såg att många vill att jag ska ha dagens outfit men det är ju inte så mkt till men det kan hända ett par gånger att jag gör. Lägger gärna upp outfits som ni själva kan köpa in store. Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0