Even angels have their wicked schemes

Vill ändra min blogg design lite den börjar bli lite uttråkad tycker jag så ska försöka fixa den just nu när jag ändå inte har något att göra 2 på natten liksom. Idag var det bowling med stefan & hans kompisar och god mat inne på o'learys. Har haft jätte ont i magen vi skyller på mensverk så därför har jag inte bloggat så pass mycket som ni märkt kanske. Men hur som helst så har det här nya året varit ganska bra och hoppas på att det här året blir mitt år.
Imorgon tänkte jag och christo åka in till adidas lagret vid luma så får se om vi hittar något lovely och självklart blir det bilder! promise.

PS. Det fulaste hos en tjej/kille måste nog vara när den människan försöker trycka ner än med fula saker försöka göra personen ful i deras ögon, det måste nog va det mest avtändande och patetiska thing man kan do liksom dont u agree?


Kommentarer
Postat av: Anonym

I AGREE!!!

2011-01-07 @ 04:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0