Bitches they come and they go but the biggest will always be there like a pain in my ass

Det blev ingen bowling i förrigår så därför blev det bowling igår istället med christo men eftersom mams va för trött och stefan och dem ville sola istället så det blev bara vi två men sjukt roligt var det ialf. Jag vann ju inte direkt men jag gjorde mig bara så han skulle känna sig like the boss hoho. Idag är det ju ångest dagen för min del söndag inte för att jag har jobb/skola nästa dag utan för att söndagen e sån ångest det är verkligen åh nej söndag what a lovely day liksom, ska alltid va mörkt dåligt väder nothing 2 do. Men tror daniel och maria kommer på besök, daniel är min vackra kusin som jag är uppväxt med, nästan som en storebror för mig och han ska nämligen bli pappa:D cant wait! Hoppas verkligen på att dem blir lyckliga och inte får några bekymmer i framtiden. Love you guys♥

PS.Har märkt att chicos födelsemärke blir bara större och större börjar bli ganska orolig så täntke ringa doktorn på måndag så att vi kan gå kolla upp det är det någon som vet något om hundar eller någonting liknande? Skulle va jätte tacksom för svar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0