When words fail music speaks


Någon ville att jag skulle visa mina air max och såhär ser dom ut snygga visst!?
Idag har jag inte gjort så mycket, var i kista food court och det blev hamburgare m pommes & bea sås again. Har varit hemma sen dess hela kvällen och ätit chips m dipp yummey, som ni ser så äter jag väldigt mycket men går inte upp i vikt så det är galet skönt men vem vet kanske börjar poppa ut lite fett här och där sakta men säkert.

Igår så körde vi land & stad har ni spelat det? ni som inte har borde göra det nu på en gång med ett gäng, så jävla roligt är det, man har kanske 6 styckna kategorier som tex Land,stad,namn,djur,frukt,kändis osv vilka som helst men land och stad ska ju självklart vara med. Någon räknar tyst från A till Ö sen ska någon säga stopp, vi säger att det blev  H då ska ni skriva land,stad,namn m.m på bokstaven H, och sen när man har gjort alla så säger man stopp och alla släpper pennan. Låter roligt ellerhur:D

Kommentarer
Postat av: amanda

hur mycket kostar dom?. och varifrån köpte du skorna?

2011-02-03 @ 15:16:22
Postat av: jenn

599 köpte mina på kids avdelning men annars är dem några hundra dyrare. Footlocker

2011-02-03 @ 15:24:10
URL: http://miiilkshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken storlek e gränsen på kids avdelningen?.. Vad har du för storlek?

2011-02-03 @ 17:28:15
Postat av: jenn

stl 35

2011-02-03 @ 20:07:53
Postat av: zi

OMG LAND O STAD HAHAHA I LOOOOOOOOOVE IT.. körde de förra året hehe

2011-02-04 @ 02:07:43
URL: http://acksundbyberg.blogspot.com
Postat av: Fadime

Annars kostar dem 900, fina skor jenni har exakt likadana!

2011-02-04 @ 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0