Never give up if you still wanna try

Känns så tomt och inte vakna med min lilla busfrö sov ju med han igår och det är helt sjukt hur skönt det är att känna hans lilla nos på min hals haha världens sötaste lil chico. Nu ska jag ialf in i duschen och sedan fixa något mums att äta. Min mamma är förkyld så jag börjar känna att det börjar bli lite förkylning åt mitt håll, hoppas verkligen inte det!
Idag händer inget speciellt förutom att jag tänkte baka något men vet inte vad, har ni några tips på goda bakelser?
Är så trött på den här kylan  de märks ju verkligen att sverige är landet med mest självmordsförsök och depression till max. Vi har ju typ sommar i 2 vekor sen blire regn och sol i en jävla dag typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0