Glad alla hjärtans dag mina fina läsare

Har glömt bort bloggen typ men det har inte hänt så mycket förutom att jag nämligen e blond just nu, ljusbrunt med blonda skiftningar i lite svårt att förklara men lägger in en bild så fort jag har tagit en ny bild. Sitter och pratar just nu med mams om att jag e fett sugen på resa till chile så tror vi tar en tripp till chile nästa år i januari cant wait, har inte varit där sen jag va 10 år.

Nu ska jag titta på mitt chilenska program som börjar 22:00 (calle 7) hoppas alla haft en underbar dag med era nära & kära eller boyfriends själv har jag myst med min vackra familj och min lilla vovve.


Lite åt det här hållet ser mitt hår ut just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla berätta hur du gjorde! jag har mörkt hår som du och vill verkligen verkligen färga men vet inte hur det ska gå till..

2011-02-15 @ 13:45:39
Postat av: jessica rojas

Åh du måste lägga upp en bild sen! puss

2011-02-15 @ 14:43:01
URL: http://jessichoco.blogg.se/
Postat av: jenn

Jag var tvungen att avfärga det 3 gånger med en blondering och de blev ju lite orange och fläckigt och allting så jag la bara massa ljusaskiga färger men det va ganska onödigt för allt som allt så slösade jag kanske 12 hundra så kunde lika gärna gått till frisör men tror inte de skulle bli som jag hade velat, men ja rekommenderar att du avfärgar 2-3 gånger och blir det ljust lägger du en askblond färg över.

2011-02-15 @ 14:43:29
Postat av: Anonym

Hur många dagar tog det för dig att få den färgen du ville ha?

2011-02-15 @ 15:09:15
Postat av: jenn

Jag gjorde fel efter att jag avfärga så la jag i en färg sen avfärga jag igen och la i en färg o samma igen. men allt gjorde jag på två dagar avfärga två gånger en dag och sen nästa dag avfärga igen och sen lägg i färgen du vill ha

2011-02-15 @ 18:23:41
URL: http://miiilkshake.blogg.se/
Postat av: anna

kan du inte skriva ett inlägg hur du gjorde exakt och vilka märken du hade eftersom du hade ju mörkt hår som mig skulle vilja testa likadant!

2011-02-15 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0