All girls deserve to feel pretty and beautiful

Idag så hade någon hoppat framför tåget i Rissne T banan men överlevde. Helt sjukt var det ialf jag var inte på plats och såg men vissa människor där sa att det va en tjej och att hon överlevde men ligger i koma. Ett riktigt mirakel ialf hoppas hon klarar sig och tänker helt annorlunda efter det som hände.

Var och handlade med mamsi idag passade på att plocka lite bullar & godis som vanligt. Vi åkte först till Lidl och sedan en stor handling i willys. Idag har det verkligen varit en deppig dag så har inte tänkt och göra något speciellt utan tänka kolla på love and other drugs som jag laddat ner. pussPUSS



Kommentarer
Postat av: Fadime

Hon klarade sig men blev av med armen, det var en kvinna på 37 år.. Mina kollegor var där på plats och hjälpte kvinnan de så jag vet..

2011-02-04 @ 13:39:26
Postat av: jenn

shit vilken tur förstår inte hur hon kunde överleva, mirakl typ

2011-02-04 @ 14:35:57
URL: http://miiilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0