you gotta take the good with the bad happy and the sad


Sommar känslan är igång verkligen sitter och pratar med C om sommaren haha och frågade han om en riktig sommarbild till mitt snygga somriga collage då sa han maskrosor haha sötnosen da. Blir alldeles galen av att titta på dem här bilderna får mig verkligen att sakna sommaren right?

Hittar inte sladden till mobilen för att lägga in lite bilder men imorgon så tänkte jag köpa en ny så kan passa på att ta bild på mitt lilla köp som har gjorts under dem här dagarna. Snart är det nyår och måste köpa something 2 wear, tänkte ha min leopard klänning som jag sydde upp med ett par snygga stövletter får se om jag hittar ett par snygga. Tips någon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0