unfoolish

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov väldigt djupt
Vad gjorde du för 15 min sedan: Pratade i telefon
Det sista du sa högt: Vilken film

Det senaste någon sa till dig: Ska vi kolla på en film
Vad har du druckit idag: oboy, vatten, coola
Vad var det senaste du åt: En liten grillchips påse

Vad var det senaste du köpte: Mysiga skor
Vad är det för färg på din ytterdörr: brun
Vad är det för väder hos dig nu: Alaska is here

Godaste glassmaken: Gammeldags vaniljglass
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Ja.

Drömmer du mardrömmar: Ja väldigt ofta
Favoritklädsel: Det som får mig att känna mig bekväm
Favoritlåt just nu: Ashanti - foolish, gammal klassisk
Vad ser du om du tittar till höger: en tv
Vad gör dig glad just nu: Mina vänner och min familj
Vad ska du göra härnäst: Kolla på en film med paps

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och lite trött.
Favoritgodis: surisar

Kläder just nu: Mjukisdress 
Sommarplaner: Sola bada festa äta äventyr you name it
Hur många kuddar sover du med: 3  

Morgon eller nattmänniska: Inget av dem Sover gärna närsomhelst
Vad är viktigast för dig: min familj mitt allt 
Är du kittlig: Ja

Snarkar du: Nej 
Stjärntecken: Oxen 
Äckligaste insekten: myror 


See, when I get the strength to leave you
You always tell me that you need me
And I'm weak 'cause I believe you
And I'm mad because I love you
So I stop and think that maybe
You can learn to appreciate me
Then it all remains the same that
You ain't never gonna change
Never gonna change, never gonna change



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0