its all bout me

Namn: Jennifer
Ålder: 18
Var bor du: Rissne
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: svart
Civilstånd: me myself and I
Vem behöver du mest just nu: Min familj
Hur imponerar man på dig: Be yourself 
Brukar du skratta för dig själv: det kan hända
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: haha okej, lussebullar?:)
Vad har du för mobil operatör: tele 2
Vem ringde du senast: Mams
Vad sa hon/han: Vad gör du?
Antal timmar sömn inatt: 7 i think
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: ja ibland hihi
När mår du bra: När min familj mår bra
När blev du fotad senast: igår
Vad saknar du: sommaren
Hade du en bra kväll igår: Nope
Favoritdryck på morgonen: Oboy
Rakar du benen: ja
Är du blyg: sometimes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: dont think so
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: suga av mig själv?
Är du nöjd med ditt liv: så länge jag är frisk så har jag nothing 2 complain
Vad är det värsta du vet: människor som inte är sig själva & lögner.
Har du bra vänner och äkta vänskap: absolut
Vad använder du för shampoo: bed head
Vad är det finaste du fått: min hund chico
En speciell dag du minns: finns många speciella dagar
Tycker du om någon just nu: ja
Vem ringer du när du är arg/ledsen: paps min bäste vän och jessica
Är det okej att gråta: ja absolut det är ju mänskligt.
När grät du senast: 2day av ilska faktiskt det händer mig ibland.
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: nu har jag faktiskt börjat sola ofta.
Är du bra på att laga mat: beror på
Gillar du att dansa: älskar att dansa
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: rätt så vig
Vad dricker du helst när du är törstig: trocadero
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: aldrig prövat
Vad äter du helst när du ser på film: chips m dipp & godis
Har du någon gång gråtit dej till sömns: flera gånger
Har du blivit sårad: har blivit riktigt besviken och de kändes.
Är du kär i någon just nu: Är kär i min baby Chico
Vad gillar du för musik: I love dancehall
Vad brukar du göra när du är ledsen: Ingen är värd att göra en människa ledsen tycker jag. Men jag brukar alltid lyssna på sköna låtar som får en på andra tankar lite mer fuck you tankar.

Kommentarer
Postat av: Ebru den fina snygga trevliga söta

Är du blyg: sometimes hahahahah du är aldrig blyg min fina!!

2010-12-15 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0