Never look down on anybody unless you're helping him up.

Vaknade upp med en klump i halsen igen kanske för att chico va tvungen att lägga sig på täcket och ibland ville han själv ha täcke så han hoppade över mig för krypa under täcket, inte nog med det så drog han täcket till sig själv, ibland undrar jag ens om han är en hund haha sötisen da.

Eftersom stefan åkte in till stan för att handla och äta så tänkte jag o mams göra en god potatisgratäng med revbenspjäll och en god sallad. Vi tänkte åka och sola oxå hoho.

Somnade kl 5 igår pga att stefan alltid ska hålla på va jobbig sitta och lyssna på massa nördar på youtube som sjunger som fåglar typ. Min data eller tv funkar inte hur kul är det att va i mitt rum liksom så jag sover i stefans rum med chico:-)


Måste lära mig göra den här mumsiga drinken så go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0