Like im the only one who knows your heart cause im the only one who understands how to make you feel like a man

Idag vaknade jag ganska tidigt känns jätte skönt kommer somna väldigt tidigt ikväll säkert. Men idag blir det ialf simning lite senare behöver verkligen relaxa fan, men innan ska jag tvätta me dont like men what to 2. Känner att jag börjar bli förkyld och det får jag verkligen inte bli just nu, varje gång jag blir förkyld så är jag det i veckor vet faktiskt inte varför men så är det always.

Känns som att veckan har gått jätte snabbt faktiskt snart är det redan fredag. Har gått ut ganska mycket nu så tror att det blir en fredagsmys istället är inte på topp humör direkt, men men slänger in ett inlägg efter tvätten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0