im moving on to something better

Hey bloggen:-) Har varit ute och köpt massa julklappar från kl 12:00 till 18:00, kom hem väldigt trött och hungrig så hade verkligen ingen ork för att blogga så därför kommer jag med ett kort nattinlägg om vad som har hänt 2day. När jag kom hem så gick jag o mams till mcdonalds och sedan handla massa gott till ett chilensk tv program som vi brukar kolla på. Köpte en ny locktång oxå, min som jag har är ganska tjock så jag ville ha en ganska smal, tycker lockarna blir mycket finare faktiskt.

Tänkte kolla på film men har sett det mesta och vet inte vad det finns för filmer annars, någon som vill rekommendera någon bra film skulle va jätte gulligt:-)


PS. Anledningen till att jag alltid lägger upp webcam bilder är pga att jag inte har någon kamera för tillfället så jag tar bilderna bara direkt innan jag lägger upp själva inlägget for you guys.

Kommentarer
Postat av: Moa

Halo sweet .

trevligt att du bloggar igen =)

jätte mysig fin tröja på bilden .

Love Moa

2010-12-21 @ 09:14:09
URL: http://lifereality.blogg.se/
Postat av: Anonym

devil

the notebook

the town

lottery ticket

takers

i love u beth cooper

2010-12-21 @ 15:33:02
Postat av: Jenn

tack så mycket:-)

the town blir det ikväll!

2010-12-21 @ 15:59:49
URL: http://miiilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0