I hate this part right here

Igår på kvällen så kunde jag inte logga in på blogg.se försökte så många gånger att jag till slut orkade inte mer.
Iallafall så vaknade jag för ca 40 min sen fick en lång lång sovmorgon men däremot så fick jag ingen skön dröm.
Det är helt kaos ute, snöstorm and everything så ska nog försöka hålla mig inomhus 2day.

Hittade en digitalkamera som jag gillade alot och även en jacka som är to die för verkligen så får hoppas att jultomten är snäll iår :-)
Är jätte sugen på en speciell potatisgratäng som man köper färdiglagad, det är bara att stoppa in den i ugnen, så jag tänkte gå och göra den nu men slänger in ett inlägg little later.

btw är det någon som vet ifall det man drömmer är sanning eller motsatsen av det man drömmer om?



Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinnans dröm är alltid motsatt sägs det

2010-12-17 @ 16:45:58
Postat av: Jenn

tack för svar:-)

2010-12-17 @ 16:50:53
URL: http://miiilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0