Gave u all I had and u tossed in the trash yes u did 2 give me all ur love is all i ever asked cuz what u dont understand is id catch a grenade 4 ya

Det blev faktiskt en solning ändå och sedan mötte jag paps för att handla lite gott. Är nu en liten chokladboll me like alot. Idag har det precis inte varit världens bästa dag om man säger så, hänt lite saker som jag behövde lätta på hjärtat men mår mycket bättre och måste bara säga att ifall man känner sig lite nere pga vilka orsaker som helst, vissa blir nere av vädret vintern, det är ju riktig ångest på vintern men så ere väldigt bra att få ut det, känns som en lättnad, många personer mår dåligt på insidan men ler som joker på utsidan och det är inte bra alls för i slutändan mår man bara dåligare, så big up 2 cry haha nej men att gråta,älska,skratta osv är ju mänskligt.

PS måste bara säga att jag har världens bästa paps familj vänner everything



Kommentarer
Postat av: Isabelle

tycker att du är en jätte go tjej hoppas allt löser sig. Fin blogg!

2010-12-19 @ 03:19:40
Postat av: jenn

Tack så himla mycket isabelle. Jag hoppas på det oxå:-)

2010-12-19 @ 03:20:49
URL: http://miiilkshake.blogg.se/
Postat av: jess

ameh ohh majjj garrdd! du e sotare an socker min sockertopp +++

2010-12-19 @ 07:46:05
URL: http://juicyshakee.blogspot.com
Postat av: jessica rojas

Gah sluta vara så jävla snygg!

2010-12-19 @ 15:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0