Im sorry

Ibland så måste man ta sig själv före andra, känns som att det va dags för mig att börja tänka på mig och inte någon annan. Det är väldigt svårt jag sätter mig alltid i den sitsen tänk ifall det var jag, men mina underbara vänner säger att det dags för mig att börja vakna till och börja mitt liv. Ni fattar typ ingeting men ville skriva av mig litegranna.

Vaknade upp med en väldigt sexig röst, så jävla osyggt med hes röst men det håller på gå över. Söndagsångest dag jätte kul, fick samtal nyss från luis och ville att jag skulle gå hjälpa han med att städa lite pga att han spydde igår som exorcisten sa han till mig. Inte nog med att jag spydde som exorcisten bitch igår vill inte ens höra ordet spya. Men tycker synd så ska åka dit sen och hjälpa han sen så tänkte vi dra förbi solariumet.

Är inte på sånt bra humör just nu så får se om jag bloggar lika mycket, inte för att jag bloggat så mycket men kommer försöka för det mesta men va berreda på att ni kommer läsa lite emotions haha. LOVE


Älskar när du lägger din nos på min kind när vi sover lilla älsklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0