Why you trippin like that baby


HEY HEY

Dålig bloggare jag har blivit det ska verkligen bli skärpning, har fortfarande inte tagit bild på mitt hår men nu när jag har duschat mitt hår nästan varje dag så har färgen blivit mycket pretty pretty. I fredags vart det en utgång m jessica och anna. Vart ingen bra utgång direkt blev mycket drama och mycket ''give me attention'' riktiga attentionwhores.

I går så var jag bara hemma, mams hade tjejmiddag så det blev lite drinkar och massa gottigott, så det blev en lördagsmys och en tripp till solariumet. På tal om solariumet så gick jag till en helt annan, min lollo brukar sola där och sa att det va riktigt grymt där, rätt så highclass musiken spelades upp till max och det va bara so good men det var dyrare än vanligtvis fast det är värt för brännan i've got. Stället ligger i vällinbgy drop in solarium vid centrumet precis. nu när desperate housewifes e slut så finns det flera säsonger av bad girls club som skall följas love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0