The love of my life




Väntar på att chico ska komma hem igen, han åkte till doktorn i morse för att kolla upp den dä fläcken han hade
fått vid ögat och så skulle dem bränna hansnaglar så dem inte växer på ett tag. Så dem sövde ner honom och han fick jätte mycke morfin/ något liknande fast för hundar så han kommer komma hem jätte hög så ska passa på pussa han så himla mycket:D han hatar när jag drar han i ansiktet o pussar han hela tiden.

Det väntar en present oxå till min lilla älskling. Det gör ont att du bara blir gamlare och gamlare, man blir ju helt fast, kan inte säga att jag ångrar att jag köpte hund från första början för dem lever ju i bara 12 år ungefär men att du bara har några år kvar....Ni själva som har en älskling förstår vad jag menar.
 ÄLSKAR DIG MIN FINA ÄLSKLING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0