Obsessed

Var hos min fina luis med min lilla max, stefan, taner och simon. Jag höll på städa litegrann medans killarna satt och spela tv spel. Senare mot kvällen så var vi vrålhungriga så vi drog till Daysis som ligger nära bromma någonstans där smakade mums verkligen.

Tidigare idag så kollade jag på ett program som visas på chilensk kanal nästan som 16 and pregnant så var det en tjej som blev gravid och det ville hon so bad pga att hon trodde att hennes pojkvän skulle va fast vid henne, bara älska henne och ändras helt som människa. Såna tjejer måste inte va friska i huvudet hade hon vart framför mig skulle jag spotta henne så hårt i hennes fula ansikte. Hur kan man dra in ett barn i det hela, ett barn behöver kärlek från mamma & pappa, hade min mamma tänkt den tanken skulle jag inte kunna se henne i ögonen och inte nog med det så va han verkligen långt ifrån hennes bara tyvärr så blev det inte som hon hade föreställts sig så det blev en adoption.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde inte sagt det bättre!lite lustigt bara att det har hänt mig mitt ex flickvän.. xoxo D

2011-03-14 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0