sometimes you gotta do what you gotta do

Vaknade upp med världens bästa humör sån härlig känsla fick ett samtal av min paps 8a på morgonen jätte kul och bli väckt med det va för att säga att jag vann på oddset:D. Väntar på att min snygging ska plocka upp mig så ska jag gå spela igen tror att han gör mig spelgalen oxå helt sjukt.

Jag och my lady bestämde oss för att börja dansa igen men det blir aldrig av för vi båda e sjukt lazy men när jag hör reaggeton/dancehall låtar kan man inte låta bli för o dansa, vissa blir irriterade så dem kan inte sätta på musik när jag e med utan att ja ska hålla på förstöra låten typ haha. IALF nu ska jag fixa mig LOVE YOU ALL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0