haters only hate because you're a reflection of what they can't be

HEY HEY riktigt dåligt ifrån mig att tappa blogglusten men har inte varit på mitt bästa humör direkt men det börjar gå uppåt allting börjar bli som det ska. Va och fixade mina naglar på princess i Solna C blev nöjd efter att jag fixat o filat om litegrann men annars blev dem lovely & naturella.

Mitt allergi börjar bli lite bättre men det är fortfarande pain in tha ass så tänkte ringa imorgon för en akut tid, fick nämligen en tid den 28onde men cant wait för det kliar som satan så tänkte ringa imorn ist.
Nu bär jag åt willys för att äta deras mumsiga korv med bröd. Love it:D


Världens sötaste 2 die 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0