Haters i can feel your pain or do we call it no-life?

I love it when you talk that shit.
Day 1

Gillar: Food candy everything.
Ogillar: människor som är sjukt barnsliga genom datan och inte vågar säga de dem känner framför en själv
Coola eller fanta: Coola
Godis eller chips: både &
Favoritfärg: ljusrosa
Favoriträtt: Tacos
Favoritfilm: Takers
Pratar du i sömnen: ja, det har jag hört.
Drömmer du: det gör väl alla
Bästa du vet: när jag är poop nödig and finally get 2 push it out.  blä va? jag vet:)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Folk kommer alltid hata det är bara att hata tillbaks eller ignorera såna människor har inte bollar för att säga sina namn eller visa sig;)

2011-01-25 @ 20:31:41
Postat av: Anonym

om det bara är o ignonera vrf gör ni inte det då, ist ni sitter o kommenterar lägger ner tid på sånt. skiti sånt folk låt de vara lägg itte ner tid om ni nu inte bryr er. personen kmr ju säkert sluta när den inte får respons fattar ni väl sja

2011-01-27 @ 17:25:43
Postat av: jenn

Jag publicerar inte såna hat kommentarer för jag ignorerar ju verkligen vill folket hata så varsågod, alla som har blogg får såna kommenterar och det är lite synd att människor ska va barnsliga och skiva sånt. Man märker ju att de verkligen har tid till att skriva men inte orkar skriva namnen på dem själva.

2011-01-27 @ 17:57:33
URL: http://miiilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0