After rain comes sunshine


Nattinlägg blir det eftersom jag kan inte sova och sitter inne vid datorn. Har inte gjort så mycket idag, träffade jessica, vi gick runt och tittade på lite kläder i kista och för att köpa hostmedicin jessica tog nämligen med sig någon sjukdom från peru haha kul att jag oxå är lite sjuk great liksom. Efter vandringen i kista så åkte jag och my prince charming haha lol till min fabror och lekte lite med max. Nu ska jag gå lägga mig i sängen och kolla på two and a half men kan inte sluta kolla så roligt charlie är bäst.


Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Vi har dragit igång en dagens blogg :)

skulle vara kul om du var med kram!

2011-01-13 @ 02:54:22
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

Kul att du vill vara med i veckans blogg :D lycka till

2011-01-13 @ 07:58:22
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Anonym

snyyyyggg

2011-01-13 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0