Ability is what you're capable of doing motivation determines what you do attitude determines how well you do it

Sittin with my lovely family and baby just nu och ska titta på en film men tänkte slänga in ett litet inlägg innan eftersom att jag inte har bloggat någonting 2day not good. Idag följde jag min babe till jobbet och sedan åt vi på edelwiess, planktek again love it ni måste gå dit och äta där ni kommer älska maten i promise. Mams ringde 2 timmar senare och ville äta på kina restaurang så vi plocka upp henne och sedan åkte till kina i sundyberg as usual och det smakade mumsigt såklart, åt inte särskilt mycket för va fortfarande lite proppmätt.

Mitt hår har blivit lite torrt så jag köpte en inpackning som jag hade tänkt att lägga i håret med en plastpåse i ca 30 min och sedan skölja ur så att jag slipper få ryck och klippa för att det är inte slitet utan torrt men de känns ej fräsht o ha torrt hår liksom. Men nu ska ja ta och lägga mig i soffan brevid my little baby chico med en chipsskål.



Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde fan lägga mer bilder och skriva lite mer förutom att du äter hela tiden, din blogg e skit bra men börja med bilder o såntt

2011-01-06 @ 02:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0