if you want to feel love than you gotta love




Följde med tjockisen till doktorn och sedan mams för att storhandla, vi storhandlar rätt så ofta eftersom alla i familjen älskar att äta, så är det ju alltid mycket folk hära. Köpte lite grejer för att baka, ska baka mini donuts m choklad on the top yummey. Är jätte sugen på att färga håret askblond inte blond/guldblond utan ASKblond men det är så svårt för jag har så mörkt hår men har den tanken och får se hur det blir. Nu ska jag fortsätta prata med jessica en liten stund sen börjar jag med bakandet.


Kommentarer
Postat av: yasmine

Har inte du varit blond förut? du passade i det fast det kanske var lite guldigt:p

2011-02-08 @ 18:37:44
Postat av: jenn

Jo jag hade guldblont typ något åt de hållet. Tack så mycket yasmin:)

2011-02-08 @ 18:40:18
URL: http://miiilkshake.blogg.se/
Postat av: sabina

OH vad gott:D

2011-02-08 @ 18:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0