I can't hide my feelings especially when the whole world can see that my heart is in two different places


you wanna be on TOP


Kom precis hem från en powerwalk. Var tidigare i kista med my lady och fick veta att hon bärde på en hemlighet
för mig i flera flera dagar hon va för rädd 2 tell me, hon är som min lillasyster och jag blir lätt arg på henne om hon gör något fel/dumt säger alltid det jag tycker och känner och hon vet de, så jag vart galet chockad över att hon höll de så länge och gjorde värsta historien om saker o ting. Märkte att det va något som inte stämde men visste att hon skulle säga hur det va haha jag kunde typ inte äta upp min mat för jag vart så chokad över att lilla bajsfian höll det så länge ifrån mig. Är ialf jätte glad för hennes skull att hon är glad tål inte se henne nere.

Ialf skulle precis göra pannkakor till min mams men då fanns det ingen mjölk klar så det blir tyvärr inga pannkakor för hennes del. Är irriterad på stefan så jag sitter just nu i mitt rum och lyssnar på musik( kom inte och fråga mig varför jag e irriterad på dig idiot) LOVE


Kommentarer
Postat av: jes

love u

2011-02-17 @ 02:28:56
URL: http://yeahyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0