what dosent kill me makes me stronger

Måste bara säga att det är verkligen en perfekt tajming för mig att börja blogga vill få ut det lilla bad emotions jag har annars kommer jag nog bli lite 2 mean och det vill man ju inte, de sista jag någonsin vill är en person illa.
Kärlek gör en riktigt blind och svag, jag personligen tycker inte kärleken e värd all the pain, visst finns det underbara stunder man önskar verkligen allt kunde vara så all the tajm,men icke sa nicke måste alltid finnas ett problem, men det är normalt. Man måste tydligen lära sig livets svåra gåta älska,glömma och förlåta.

I know it seems hard sometimes but remember one thing through every dark night theres a bright day after that. So no matter how hard it get stick your chest out keep ya head up and handle it.



Kommentarer
Postat av: jess

WORD!

2010-12-19 @ 07:05:07
URL: http://juicyshakee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0