there is nothing stopping me from loving you touching and rubbing and kissing and hugging you

Finns inget skönare än att vakna upp med my baby chico precis med huvudet bredvid, så söt älskar att sova med han finns inget mysigare. Vaknade upp ganska sent va uppe jätte sent med Stefan, haha vi höll på kolla på alla ica reklamer, dem måste ju va dem roligaste reklamerna ever!

Igår var det fredagsmys idag blir det lördagsmys med massa gottigott. Jag solade aldrig igår så tänkte sola idag 30 min, jag har svårt för att bränna mig utan blir brun direkt brukar bli lite lite röd om kinderna första gången ifall jag inte solat på flera flera månader. Har ingen kamera just nu utan jessica tog med sig den till peru så jag har bara en webcam men får se ifall my suntaning syns. Nu ska jag hjälpa mams att laga mat puss.


My dream♥

Kommentarer
Postat av: Hamza

Ibrahim afellay kommer till barca i januari:D skönt me en marockan i laget hähä

2010-12-19 @ 03:40:21
Postat av: Jenn

Jag läste det! kommer förmodligen bli en barca fan då;-)

2010-12-19 @ 03:42:03
URL: http://miiilkshake.blogg.se/
Postat av: Hamza

hahaha braa däär:D

2010-12-19 @ 23:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0