How many people you blessed is how you measure success

Snart så ska min fina luis komma hit med massa gotti gott till mig, lite chips, dipp, godis och coola mumsigt.
Har inte sett han på några days så det ska bli skönt få prata med han om lite saker. Vill verkligen ha sommar blir deprimerad av kylan har bara legat i sängen och tittat på massa filmer som har gått på tvn. Har ingen lust att gå ut heller.. what 2 do lixom... Har ingen ork för att gå sola heller så det får bli imorgon istället.


Blir så sugen när jag kollar på den här mumsbita bilden!
tror jag ska göra pannkakor, det blir ju snarare lördagsfetning än lördagsmys typ.


Kommentarer
Postat av: jess

e det inte fran nar vi var pa grona lund? haha

2010-12-20 @ 07:35:57
URL: http://juicyshakee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0