HAPPY NEW YEAR

Gott nytt år kära läsare hoppas 2011 blir ett fantastiskt år för mig va det här året så onödigt väntar mig definitivt ett bättre år. Idag fyller min mamma år oxå prick vid 12 slaget så för henne ska jag fira fira ihjäl mig. Det blir middag hos mig med nära och kära och sedan blir det fest. Har inte haft tid för att skriva så mycket men jag lovar att bilder från ikväll kommer förmodligen dykas upp imorgon. Nu sa jag färga mitt hår och sedan fixa mig.
GOTT NYTT ÅR ALLIHOP OCH ALLA SOM HATAR 4 NOTHING PUSSPUSS♥
Den här mobilen blev min idag!

Kommentarer
Postat av: jessica

äntligen har du fått den!!

2010-12-31 @ 19:12:13
URL: http://ddivinityy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0